Vásárlás menete

Regisztráció

Webáruházunkban a vásárláshoz regisztráció szükséges, melynek során meg kell adni egy létező e-mail címet és egy jelszót. A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez a pontos adatok megadása szükséges. A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele ,az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybevétele.

A megadott adatokat személyes információként kezeljük,azokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Az áruházba a bejelentkezést követően van lehetőség a rendelés leadására. A bejelentkezés után a vásárló megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat a jobb felső sarokban található ’Profil szerkesztése’ gombra kattintva.

Bármilyen technikai kérdés esetén telefonon is szívesen állunk rendelkezésére. (Tel.:99/314-931)

Termékinformációk

A webáruház termékei cégek szerint vannak rendszerezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Minden megvásárolható termék adatlapján megtalálható a neve, cikkszáma, ára, tulajdonságai és a leírása.

Termék kiválasztása, kosár

A megvásárolni kívánt termék mellett lévő 'kosárba' ikonra kattintva tehetjük a terméket a kosárba. Ezután jelzi a jobb felső sarokban a 'kosár' ikon mellett a megrendelni kívánt termék(ek) számát, mely tartalmazza az addig kiválasztott termékeket és azok értékét. A kosár tartalmának részletes megtekintéséhez kattintson a 'kosár' ikonra. A vásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni, vagy csökkenteni illetve törölni.

A vásárlás

A 'vásárlás' gombra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. A megrendelés elküldésének feltétele a pontos számlázási és szállítási cím megadása, valamint a fizetési mód kiválasztása.

Rendelés visszaigazolása

Vásárlóinknak a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Ez a visszaigazoló e-mail tartalmazza a MEGRENDELÉSE SZÁMÁT - amire később hivatkozni tud, amennyiben ügyfélszolgálatunkhoz fordul megrendelése ügyében. A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésünkre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ekkor e-mailben vagy a megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.

Abban az esetben,ha a megrendelt áru raktárkészlete kifogyott a DentAvantgArt Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy elálljon a szerződéstől. Szerződésünk,ráutaló magatartással, az általunk küldött visszaigazolással jön létre.

Fizetésre vonatkozó információk

A vásárlás kiegyenlítése utánvét-tel történhet.

A 12:00 óráig beérkező megrendeléseket még aznap feladjuk, így a megrendelt termék már 24 órán belül Önnél lesz. A maximálisan beszedhető utánvét összeg 500 000 Ft, mely csomagonként értendő.

Az elállás joga

A vásárló jogosult a vásárlástól elállni az alábbi esetekben: a csomag feladása előtt, ha ezt e-mailben és telefonon is jelzi, - a csomag kézhezvétele után 8 napon belül, amennyiben a termék a terméklapon feltüntetett leírásnak nem felel meg. Ekkor az eladó köteles a termék(ek)vételárát - a szállítási költség nélkül - az áru visszaszolgáltatását követően visszatéríteni. A vásárló kötelessége a termék hibátlan és hiánytalan állapotban történő visszaszolgáltatása, az eredeti számlával és csomagolással együtt. Az eladó csak ebben az esetben köteles a teljes vételár visszatérítésére. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget.

Idevonatkozó rendelet

17/1999. Kormányrendeletben az elállás jogáról:

"... 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. (3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. (4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. (5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését"

A kiszállításra vonatkozó információk:


Küldeményeinket a DPD Hungary Kft. juttatja el otthonába, vagy akár munkahelyére. (Postai úton, postafiókcímre nem kézbesítünk.) A DPD a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. A küldemény feladását követően e-mailben megkapja a kiszállítási értesítőt,melyben a csomagazonosító szám segítségével érdeklődhet a DPD Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06 1/501 62 00-ás telefonszámon érhető el munkanapokon 8-18 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: www.dpd.net. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a DPD-nél lehet érdeklődni, egyeztetni.

A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a DPD, sem mi nem tudunk a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

A szállítással kapcsolatos költségek 25 000 Ft-ig.

Csomagsúly Szállítási díj/csomag (Ft)
0,1-3 kg 1 465
3,1-5kg 1 710
5,1-10 kg 1 830
10,1-15 kg 1 950
15,0-20 kg 2 070
20,1-25 kg 2 315
25,1-31 kg 2 800

A szállítással kapcsolatos költségek 50 000 Ft-ig.

Csomagsúly Szállítási díj/csomag (Ft)
0,1-3 kg 1 715
3,1-5kg 1 960
5,1-10 kg 2 080
10,1-15 kg 2 200
15,0-20 kg 2 320
20,1-25 kg 2 565
25,1-31 kg 3 050

A kiszállítás költségei változhatnak a DPD árváltozásait követve.

50 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.

A megrendeléssel kapcsolatos reklamációk

Az Ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. Ügyfélszolgálatunkat az info@dentavantgart.hu e-mail címen, valamint a +36 99/314-931-es telefonszámon érheti el.

Garancia, jótállás

Cégünk minden vásárlásról a hatályos jogszabályoknak megfelelő ÁFÁ-s számlát állít ki, mely a legtöbb esetben egyben jótállási jegyként is szolgál. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával és a termék eredeti dobozával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezt gondosan őrizze meg. A jótállási felelősséget kizáró feltételek: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés és felhasználás, technológiai utasítások be nem tartása, bármilyen nem a DenAvantgArt Kft. által végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, vagy természetes elhasználódás. Kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Csak bizonyítottan hibás termék kerül kicserélésre. Kérjük, a küldemény átvételekor a futár előtt győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. A küldemény bármilyen feltételezett sérülése esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a reklamáció, kárrendezés céljából és ezt haladéktalanul jelezze felénk is. Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles írásban (e-mailben) jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

A garancia érvényesítésének helye:

  • DenAvantgArt Kft., 9400 Sopron, Virágvölgyi út 59.
  • E-mail: info@dentavantgart.hu
  • Telefon: 99/314-931

Adatvédelemmel kapcsolatos információk

Cégünk a hatályos adatvédelmi törvényeknek megfelelően, bizalmasan kezeli a vásárló adatait. Kizárólag a feltétlenül szükséges adatokat kérjük regisztrációkor. Semmilyen körülmények között nem adunk ki harmadik félnek sem vásárlói, sem hírlevél-olvasói adatokat.

Ügyfélszolgálatunk

Ügyfélszolgálatunkat az info@dentavantgart.hu e-mail címen valamint a +36 99/314-931-es telefonszámon érheti el.

Észrevételek és panaszok:

Észrevételeit és panaszait kérjük írja meg nekünk az info@dentavantgart.hu e-mail címre.

Jogi információ

17/1999. kormányrendelet

Egyéb feltételek

A DentAvantgArt Division Kft. ezúton tájékoztatja,hogy személyes adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítás céljából tárolja. Külön rendelkezés hiányában a DentAvantgArt Division Kft a későbbiekben tájékoztatja Önt akcióiról és újdonságairól. Felhívjuk figyelmét,hogy az esetleges elírásokért,téves adatokért felelősséget nem vállalunk!A vásárolt áruk részletes tulajdonságait és jellemzőit a konkrét árucikk nagyított képe mellett találja meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. A feltüntetett képek az eredeti terméke(ke)t mutatják, nem illusztrációk.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett nettó ár. Az árak nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek. Az esetleges elírásokból, programhibákból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.


Rólunk

DentAvantgArt Logo

Tevékenységünk, a fogtechnikusok magas színvonalú anyagellátása, a mind inkább előtérbe kerülő színvonalas munkavégzés érdekében, kiváló
minőségű anyagokkal.